dinsdag 25 september 2012

Dag 36: Wc 'pimpen'

Gisteren nog wel een klusje gedaan, maar niet meer geblogd, dus dan vandaag maar even.
Ik ben gisteren bezig geweest met het 'pimpen' van de wc.
Voor degene onder ons die de term 'pimpen' nog niet kennen: dat is het opleuken van een bepaald(e) voorwerp/persoon/ruimte.
Vandaag dus de wc.
Mijn wc zag er op zich al prima uit...maar echt speciaal was het allemaal ook niet. Heel neutraal en verantwoord.

Maar ik had stickers gevonden voor op tegels en ik was benieuwd of dat het misschien wat gezelliger zou maken. Dus proberen...

Super eenvoudig aan te brengen en ook weer gemakkelijk te verwijderen als het nodig is, zonder plakresten!
Dus enthousiast aan de slag gegaan...

Met een patroontje...dus wel even opletten. En alle hoekjes en leidingen waren natuurlijk even lastig. Maar het is gelukt! Dit is het resultaat:

Ik moet er nog even aan wennen, maar het ziet er op zich grappig uit. Op naar het volgende klusje om de wc op te leuken...

1 opmerking: