zondag 26 augustus 2012

Dag 32: Terug van weg geweest - de meterkast.

Even een tijdje er tussenuit geweest vanwege allerlei drukte, maar nu hoop ik weer volop aan de slag te kunnen gaan.
Te beginnen met de meterkast.
Helaas gaf mijn vorige stofzuiger het vorige week op en dus moest er een nieuwe komen.
Voor mij is het altijd belangrijk dat ik de stofzuiger snel kan pakken als ik 'm nodig heb. Het handigste is dan dat ik de stofzuiger kan opbergen in de meterkast.
Maar ja...die is natuurlijk niet heel groot...
En toch...ik heb er één gevonden die perfect is voor bij mij thuis!
Hij past (zelfs met oplader) mooi in de kast en ik kan hem snel pakken als ik 'm nodig heb.
Dus bezig geweest met de meterkast en de oplader van de stofzuiger meteen opgehangen.
Helaas geen voor-foto's, maar wel wat plaatjes van het geleverde werk:

Op de bovenste foto is ook meteen mijn opbergsysteem voor alle schoonmaakmiddelen te zien, in een schoenenzak! Ideaal aangezien het nu niet allemaal in het gootsteenkastje hoeft te staan!
En op de onderste foto zie je de nieuwe stofzuiger goed...ik ben er helemal blij mee!
Er konden ook wat spulletjes weg/ergens anders opgeborgen...

Niet meer nodig...dus dan hoeft het ook niet in de weg te staan!

1 opmerking:

  1. dat ruimt op haha ;) Alleen ben ik zelf altijd een beetje huiverig met brandbare spullen in de meterkast zetten. Op mijn oude adres was er buurvrouw die deed hetzelfde en door kortsluiting in de meterkast scheelde het niet veel. De brandweer zei toen al dat dit soort stoffen niet bij electriciteit gebeuren moeten worden neergezet. P.s hij zei de meterkast gewoon leeghouden.

    Bij mij staat er alleen een schoonmaak stok en de bezem, vroeger stond die vol met troep maar na dit gedoe .. nou ik heb het advies toch maar opgevolgd :O

    Niet dat je nu gelijk alles hoeft weg te halen haha, maar you never know!

    Wel een handig idee zo'n schoenenzak haha..

    BeantwoordenVerwijderen