vrijdag 27 juli 2012

Dag 29: Badkamerdeur

Ik had in vorige berichtje al laten zien dat ik de badkamerdeur aan het schilderen was. Vandaag ben ik hiermee verder gegaan en nu is het helemaal af.
Ik moest er nog een laagje verf overheen gooien en het ventilatierooster was door vorge eigenaars behoorlijk gesloopt dus ook daar moest iets op verzonnen worden. Gelukkig had ik afgelopen week de mazzel dat ik bijna een zelfde soort rooster kon vinden in de bouwmarkt. Het was alleen iets groter...dus moest ik nog wel aan de slag.

Ik had het oude rooster al weggehaald en moest van alle kanten een paar millimeter weg zien te halen. Dat lukte met een schuurmachine en uiteindelijk...

...Is het me helemaal gelukt! Het past nu perfect en ziet er een stuk beter uit. Toen het laagje verf er overheen en het zag er prima uit. Aan de binnenkant ook drie haakje gehangen zodat ik daar een badjas en handdoek aan kan hangen.
Nog een foto van de beginsituatie:
En nu het helemaal af is...

Stukken beter al zeg ik het zelf ;)
Het douchen al uitgeprobeert en die haakjes vind ik nu al helemaal geweldig.
En weer een klusje dat van de lijst gehaald mag worden...zo blij! :-D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten